What are you looking for?
10 Eylül 2019 Salı

CİLDİMİN VAZ GEÇİLMEZLERİ & CİLT BAKIMIM



20'li yaşlara geçmemle birikte güzel yaşlanmak için araştırmalar yapmaya başladım. Zaten kendimi bildim bileli cilt bakımına özel bir ilgim var. Ancak son bir buçuk senedir çok daha fazla bilinçlendiğimi inkar edemem. Bugün sizlerle cilt bakımında olmazsa olmazlarımı paylaşacağım. Şu anda kullandığım ürünleri de ekleyeceğim. 


Not: Çok sık ürün değiştirmemekle birlikte yeni ürünler denemeyi seviyorum o yüzden bir ürün bittiğinde genellikle merak ettiğim bir başkasını alırım.

1. Aşama : Profesyonel Cilt Bakımı
İlk olarak ben ayda bir yada bir buçuk ayda bir hydrafacial yada klasik cilt bakımına gidiyorum. Belirli bir düzene oturttuktan sonra siyah noktalarımın gerçekten gözle görülür derecede azaldığını söyleyebilirim. Profesyonel cilt bakımını önermekle birlikte işin sırf bununla bitmediğini vurgulamam gerek. Geri kalan günlerde doğru ürünleri kullanıp bol bol su içmekte en az profesyonel bakım kadar önemli.

2. Aşama : Doğru Ürünleri Seçmek 

Cilt tipini iyi tanımak çok önemli. Doğru ürünleri belirlemeden önce mutlaka cilt analizi yaptırmanızı öneririm. Böylece boşu boşuna yanlış ürünlerle zaman veya para kaybetmemiş olursunuz. Kiehl's ve Cliniq bu analizi yaptırabileceğiniz yerler arasında ilk aklıma gelenler. Güzellik uzmanı olarak da Buse Demirkol'u gönül rahatlığıyla önerebilirim. 

Benim kullandığım ürünler :  VİDEOYU İZLE



3. Aşama : Cildi İçten de Nemlendirmek 

Yaptırdığım cilt bakımının ve kullandığım ürünlerin dışında mutlaka dikkat ettiğim şey bol bol su içmek. Bunun için yoğun günlerde telefonuma hatırlatma kurduğum bile oluyor. Ayrıca kayve ve çay tüketimine çok dikkat ediyorum. Özellikle her içtiğim bir fincan kahve için eksradan yarım litre su tüketmeye özen gösteriyorum. Gün içerisinde 2 fincan kahveyi geçirmemek benim için önemli.
Bunların dışında haftada 1 somon balığı yemeye çalışıyorum. ( bu arada balık hiç sevmem :) ) 
Kivi de cilde nem veren meyvelerden biri. Bu yüzden elimden geldiğince onu da tüketmeye çalışıyorum. Ancak cildim için en fazla dikkat ettiğim şey inek sütünden münkün olduğunca uzak durmak.Her ne kadar ezine peynirine bayılsam da inek sütünü kestiğim zaman sivilcelerimde inanılmaz bir azalma oluyor. 🤭 Bu yüzden en azından kahvelerimi soya sütü veya fındık sütü ile içiyorum.

(Yeni yazılardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın ♥︎)







Add your comment

@miraonall