What are you looking for?
17 Eylül 2019 Salı

DOLABIMIN OLMAZSA OLMAZ 8 PARÇASI | mira önal



Hello hello,
Öncelikle git gide okuyucu sayımız yükseliyor bunun için çok teşekkür ederim 🙏🏼. Yazılarımın veya instagram fotoğraflarımın altına yazmamı istediğiniz konuları benimle paylaşabilirsiniz.



Bugünkü konumuz dolabımın olmazsa olmaz 8 parçası 

Zaman içerisinde bir çok kıyafetimi tarzım değiştiği için vermek zorunda kaldım. Hala da tam olarak oturmuş bir tarzım olduğunu söyleyemeyeceğim çünkü hep yeni şeyler denemeyi seviyorum. Ancak seneler içerisinde tarzım ne kadar değişirse değişsin vaz geçemediğimi anladığım bazı parçalar da yok değil. Şimdi sizinle onları paylaşacağım.

1) Kısa mini siyah elbise

Vücudu saran tarzda olanları çok seviyorum.Bence hayat kurtaran parçalar siyah elbiseler. Sizi anında seksi yada modeline göre profesyonel gösterebiliyor.



2) Siyah deri ceket 

Bence ister gündüz ister gece vakti giyebileceğiniz, dilediğinizce yorumlayabileceğiniz bir parça. Ben   daha çok kot yerine deri ceketleri tercih ediyorum.
 


3) Belt Bag 

İyi ki yeniden moda oldu dediğimiz parçalardan. İnsanın aldıkça alası geliyor. Belt bagler benim dolabımın olmazsa olmazlarının başında geliyorlar. Bazıları dışarıdan küçük dursa da çok pratikler ve içlerine çok fazla şey alıyorlar. :)


4) Sneaker 

Stiletto mu sneaker mı sorusuna kesinlikle sneaker diyenlerdenim. Rahatlık başta gelir :)


5) Yırtık Jean (Ripped Jeans) 


 meddison beer

6) Biker Shorts

Aynı belt bagler gibi tekrar moda olduğu için çok sevindiğim bir parça biker short yada tayt. Doğru kombinlendiğinde hem çok rahat hem de şık olabiliyorsunuz.


7 ) Düz renk bir hoodie  

Hem jean, hem tayt hem şort hem de etek ile giyebileceğiniz bin bir tarzda kombinlenebilecek sweatshirtler benim vazgeçilmezlerim arasında.


8) Siyah veya beyaz bra

 Bir çok şey ile kombinleyebileceğiniz hem spor da hem de şehir içinde rahatlıkla giyilebilen sporcu sütyenleri benim dolabımın son olmazsa olmazı :)


(Yeni yazılardan haberdar olmak için abone olmayı da unutmayın ♥︎)

Add your comment

@miraonall